Retur og ombytning

SHABES yder 30 dages ombytnings- og returret gældende fra den dag du modtager dine produkter. Alt du skal gøre er at have dit ordrenummer klar og udfylde formularen på vores returportal som du finder nedenfor. Du modtager herefter en gratis returlabel, som du kan printe ud og sætte på din pakke.

Gå til vores returportal

Sørg for, at dine returnerede produkter er ubrugte, uvaskede og pænt foldede i den originale emballage samt at alle hængemærker stadig sidder på. Hvis produktet ikke overholder alle førnævnte krav, accepterer vi ikke din retur.

  • Ønsker du at returnere en eller flere varer og få pengene retur, så koster det 45 kr. i returfragt. De 45 kr. fratrækkes, når vi refunderer beløbet til dig. 
  • Du kan også vælge at ombytte et eller flere produkter til en anden vare eller en anden størrelse. Denne metode er gratis. 

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt hos Shabes ApS, P.O. Pedersens Vej 9, 8200 Aarhus N mod forudgående aftale.

Bemærk venligst, at Shabes-produkter af hygiejnemæssige årsager kun kan returneres, hvis de er ubrugt, uden pletter eller tegn på brug og med original etiket. Shabes-produkter, der har været brugt, kan ikke returneres og vil blive sendt tilbage til kunden i tilfælde af en returnering uden en hel eller delvis refusion.

Når vi har modtaget din returvare og godkendt standen af produktet, tilbagefører vi pengene til din konto indenfor 10 arbejdsdage, hvis du har valgt at få dit produkt returneret. 

 

Reklamationsret

Vi bestræber os altid på at løse reklamationssager så hurtigt som muligt, men da der er tale om reklamation, skal vi i kontakt med vores producent. Derfor kan behandlingstiden være længere end ved ombytninger.

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Hvis du har et produkt med produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende en mail med billeder til:

E-mail: hello@shabes.dk

Du vil herefter blive informeret om det videre forløb, såfremt det er en gældende reklamation.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav

 

Spørgsmål til returnering?

Har du spørgsmål til returnering, henviser vi dig til vores livechat på hjemmesiden, hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål. 

Ellers kan vi kontaktes på e-mail og tlf. i følgende tidsrum:

BEMÆRK: Telefonen er lukket fra 28/3 til og med 1/4 grundet påskeferieferie. Vi besvarer mails indenfor 24 timer på hverdage som sædvanligt.

Man-tors: 10.00-15.00
Fre: 10.00-14.00

 

Telefon:

+45 53 89 00 53

E-mail: hello@shabes.dk